end of Ramadhan

Sedih sebab puasa dah habis..Tapi dalam masa yang sama nervous menunggu result exam haritu..cuak..Boleh tak kalau taknak tengok langsung and just doa and raya dengan happy..huhu..Okay kita luoakan sekejap pasal raya and result just focus kat apa yang patut dibuat malam raya ni okay...

Baru tadi terbaca kat Fb malam raya malam yang mustajab kalau kita banyyakkan berdoa dan buat solat taubat..Dan tak lupa jugak banyakkan bertakbir..Inshaa Allah kita sama-sama usahakan buat semua ni..

Tapi dalam sedih and nervous tunggu result pun tetap rasa bersyukur sebab boleh puasa and raya kat rumah..Alhamdulillah sebab dapat cuti yang agak lama la jugak sebelum start year 4..sedar tak sedar lagi dua tahun dah nak grad..rasa macam sekejap je..Rasa macam baru je masuk CUCMS time first year..(mood sedih tiba-tiba)..

p/s: Selamat Hari Raya Maaf zahir dan batin dari saya and family..Semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnya..Semoga kita dapat istiqamah dengan apa yang kita amalkan sepanjang bulan mulia ni..

From me..
Nurul Jannah Binti Hamidon

Comments

Popular posts from this blog

bawal or shawl?

end of holy month

Kuih Kuih