late dinner



malam ni rasa nak goreng nugget sbb lapar...perangai lama datang balik suka makan malam2..tak bagus betul..

salad tu main campak je sebab aku bukannya reti sangat masak haha..salad+tomato+timun+olive oil+mayonaise...

sos tu aku campur2 jugak...aku just campur sos cili+sos black pepper+mayonaise
sebenarnya sos ni ingatkan memori kat palam...yang aku ingat DK2 (dewan kuliah 2) kat uitm palam..tak sure sekarang ada lagi ke tak kakak yang jual nugget,bebola and macam2 aku tak ingat dah..Setiap kali ada kelas kat situ esp kelas bio..aku dengan kawan-kawan aku tak sah kalau tak beli nugget kat sini..

Dan kakak tu akan letak mayonis,black pepper sos dengan sos cili...Kalau taknak pun takpe tapi aku wajib nak...haha..So dari situ setiap kali makan nugget aku akan buat benda yang sama..
huarghh rindu sangat Palam..even sekejap je tapi aku bersyukur sebab classmate and housemate sangat la baik..memori kat sana memang tak dapat lupa..huhu

Comments

Popular posts from this blog

bawal or shawl?

end of holy month

Kuih Kuih