my second booster

Kalau sebelum ni coffee la booster aku tapi sekarang ada lagi satu ice lemon tea..hihi memang tak boleh dalam sehari tak minum..memang favourite..Actually dulu tak suka pun tapi sebab selalu sangat minum dari kecik sampai sekarang..

Cerita dia bila ibu susah sangat nak bagi anak-anak dia minum soft drink..susah sangat nak dapat dari kecik lagi..bila pegi KFC ke Subway ke pape jela fast food..air wajib tuka dari soft drink ke mili ke ice lemon tea ke..so memang dah biasa hehe

Sama jugak dengan junk food..Ibu memang susah nak bagi makan..sape2 bole datang rumah aku memang susah nak nampak junk food..Orang mesti pelik..eihh skemanye..overnye makan je ape yang nak makan kann..Tapi bagi aku tak rasa pape pun sebab dah biasa...Aku rela makan keropok ikan ke kerepek pedas ke dari junk food..Tapi tak la tak makan langsung bila rasa nak makan or minum soft drink makan je..Tapi jarang sangat

So ape favourite aku??of course la nasi nasi dan nasi...aku memang lidah melayu susah nak masuk western tapi kadang-kadang makan je western..sekarang ada favourite baru pulak bihun goreng tomyam..serius sekarang ni kalau bagi tiap-tiap hari bihun goreng tomyam pun aku sanggup...hahaha tak bosan langsung..Aku tunggu je bila aku nak muak makan menu ni lol..

Comments

Popular posts from this blog

bawal or shawl?

end of holy month

Kuih Kuih