hectic life

Tajuk entry macam serious je bunyi kan??Takde la sampai takde life langsung..Yes, now posting kat Banting..Busy sampai takde masa nak update blog bukan sebab paeds tapi travel dari cyber ke banting..penat tapi berbaloi sebab belajar banyak kat sini..

Finally jannah hamidon minat paeds..yeayyyyy...Tapi untuk ambik specialist in paediatric tengah fikir2 kan lagi..Its different from IM in terms of clerking patient,patient punye behaviour and macam my lecturer cakap paeds punye cerita always betul..jarang jumpa mak akan tipu pasal anak dia..compare to medical banyak je tipu2 and mencabar la sikit kita nak approach dorang..

Dan yang paling best lecturer dia banyak ajar bukannye pasal medic tapi attitude sume tu..Nak jadi doctor you must have knowledge..Doctor is not about money money money...Kena ikhlas dan jangan merungut,,Banyak lagi la...serious best...so this is my hectic life but I never regret it..

Bagi aku bila kita tolong orang ada berkat kat situ and life kita hectic macam mana pun akan ada keberkatan..so dont worry about time yang terbuang tak boleh nak spend masa dengan family ke dengan kawan yang course lain ke..think positive and sangka baik dengan allah..

Comments

Popular posts from this blog

bawal or shawl?

end of holy month

Kuih Kuih