say no to fat

Tak tau kenapa muka aku menjadi-jadi sangat tembamnya..Berat badan still naik compare to masa dulu..Berat naik aku tak kisah sebab nak derma darah punya pasal minimum requirement 45 kg..yup my mission almost complete dah berat dah 45-46 kg macam tula turun naik...Okay pasal nak derma darah ni pun ada cerita dia jugak..maybe next post..

Tapi paling tak best kalau muka jadi bertambah bulat and what I hate most is my 'double chin'..sobsobsob...So time cuti ni la aku nak menggedik tengok video aerobic dance and zumba..Kalau kat rumah takpe sukati la nak buat macam-macam dalam bilik..kat VL nanti terkejut semua orang haha...

So I just want to share some of the videos yang aku rasa senang la jugak nak ikut dan seriously best..Kalau try ikut walaupun sebenarnya 80% je aku boleh ikut semua sebab part yang susah tu memang tak la..lain la aku dancer takpe haha..



video ni sexy sikit make sure kalau segan jangan buat depan orang yek..try time sorang2 je haha..



Ni video zumba aku tak ikut sangat video ni..Sape yang suka dance2 ni boleh la..Zumba pun bagus..

Sebenarnya aku lagi minat jogging dari aerobic dengan zumba ni..Tapi sebab adik aku takde so I takde bodyguard uolss..dia ada exam pulak minggu ni..So terpaksa la exercise kat rumah je...

Comments

Popular posts from this blog

bawal or shawl?

end of holy month

Kuih Kuih