I turn 22


"I don't know about you but I'm feeling 22
Everything will be alright, if you keep me next to you
You don't know about me, but I bet you want to
Everything will be alright, if we just keep dancing like we're 22, 22"

yup I turn 22 today..geram sangat dengan my BFF sampai hati wish lambat...Actually Jannah Hamidon selamat dilahirkan pada 18 May 1993 pukul 10 malam hehe..Skema giler ingat semua..birth weight??2.6 kg normal okayyyyy sebab sekarang tengah mood ong)

10 pm 17 May 2015..

atuk hantar sms yang sangat sweet...


yes,this is our family tradition..Atuk memang takkan lupa birthday cucu sulung dia ni sebab 17 may tu tarikh anniversary dorang...Im happy for this..atuk was the first and earliest person who wish me happy birthday...As usual tok and his cute typo...like grandfather like grandchildren...(don't copy this!!totally wrong idiom)

12 am 18 May 2015
got wishes from ibu,ayah,adik and HS...

Aku tunggu lama sangat dua orang niiii Epa n Lia liuttt...takde yang wish..I just like its okay..takpe maybe ada surprise kot....Perasannnnnn sangattt...Sampai la bangun lambat pegi kelas semua and banyak benda yang memalukan jadi hari ini..tak sedarr sampai tengahri...

And then I started merungut with my groupmate..eihhh epa dengan aliah ni taknak wish keeeeee...my friend cakap ada la Aliahhh tagged kat instaaaa...Aku pun terkejut laaaa yekeeeeeee...Ambik phone check insta..Ada!!...malu sekejap..nampak sangat desperate...hehe

Pastu petang tu aku sibuk check FB sume bese la semangat sangat jadi birthday girl..tak sedar diri dah tua..hehe..Epa call..

"Hello Jannah..sory sangattt...saya terlupa ni pun baru habis kelas niii..Happy birthdayyyy..."

apa lagi aku terus menjerit tak ingat dunia..

"Epaaaaaa,sampai hatiiiiiiiii"

pastu aku memang expect no surprise dah maybe nanti sebab semua orang tengah busy sekarang..

Dalam pukul 6 macam tu my roomate ajak keluar makan ayam penyet..Pelik pun ada semangat pulak makan ayam penyet petang2 ni..hahaha

sampai je Ayam penyet aku dengar suara

"happy birthday,,,,,happy birthdayyy" (lagu happy birthday macam biasa)

Aku macam tak percaya..mati-mati ingatkan birthday orang lainnn..tergamam kejappp
and then yang lain explain dengan gamba je la yek..penat den nak tulis hehe














Comments

Popular posts from this blog

bawal or shawl?

end of holy month

Kuih Kuih