2 Jan 2015

Hari ni hari yang paling takde mood,,mood swing pulak..tiba-tiba tak semangat langsung nak buat ape2 sebab dah nak balik cyber..tiba2 mood rasa macam tak bersyukur pulak hari ni astaghfirullah..Sebab tu nak hilangkan mood yang swing ni aku tdur..bangun2 je dah pukul 6.40 and tak solat asar lagi..Ya allah teruknye kau jannah..lepas solat asar baru rasa mood ok sikit..

What I learnt today?

Be grateful..kadang-kadang perasaan jeles dan cemburu memang ada..Tengok orang cantik sikit hot sikit banyak peminat ke pandai ke dah start nak rasa jeles kan???

Ni la masalah jannah hamidon..hahaha...tapi takpe asalkan lepas tu kita tak tau macam mana nak ok kan balik perasaan kita..sebab perasaan tak bersyukur ni tak baik ade dalam diri kita

Kita kena tengok orang yang lebih rendah dari kita kita tak boleh tengok orang yang atas dari kita..setiap orang ade kelebihan masing-masing..dan kita kena gunakan kelebiham yang ade dalam diri kita sebaik-baiknya..

Isu cantik kan..Apa itu cantik???

Cantik bagi aku ialah anugerah yang Allah bagi pada semua manusia..cantik ni subjektif sebab dia berbeza ikut opinion masing-masing..Ada setengah orang rasa gemuk itu menarik dan comel...ade setengah orang rasa tinggi langsing tu cantik..Tapi bagi aku setiap orang ade cantik masing-masing cuma kita kena confident dengan kecantikan dan kesempurnaan yang Allah bagi pada kita..

So moral of the story, we must be confident hehe..peringatan untuk diri aku ni ha...suka sangat mood swing lepas tidur dalam dua jam baru ok hehe...




Comments

Popular posts from this blog

bawal or shawl?

end of holy month

Kuih Kuih