relationship

Kali ni rasa nak cerita pasal jiwang-jiwang sikit..walaupun aku tak minat nak cerita pasal benda-benda macam ni kat blog..Alhamdulillah aku jarang kena tanya dah ada bf ke belum?even umur dah 22 and pernah je ade special relationship...kenapa aku malas ada bf masa study???

I learnt from experience..Rasanya focus study lebih bagus buat masa sekarang..Orang akan tanya tak risau ke jadi andartu???Rasanya tak patut tanya soalan macam tu..jodoh pertemuan ajal maut di tangan Allah..Kita perlu bedoa dan berusaha...berusaha dari cara yang macam mana???actually soalan ni selalu aku tertanya-tanya kalau doa je tak usaha tak boleh jugak ada artikel yang cakap jodoh juga perlu dicari???Aku pun tak sure sangat pasal benda ni hihi (tongkat dagu sambil fikir nak usha camne)

pape pun jangan sedih jika tak ada bf org someone special...Jangan terlalu rasa desperate bila tengok ramai orang kawen muda sekarang..Sebab tu memang jodoh mereka dan Allah rasa mereka mampu untuk berkawen muda..mampu nak harungi segala-gala life after marriage..

Kita yang belum lagi ni enjoy your life with your friend and family...improve relationship with family first..




Comments

Popular posts from this blog

bawal or shawl?

end of holy month

Kuih Kuih