home sweet home

rasa lega bila dapat sampai rumah dengan selamat alhamdulillah..Macam biasa la jannah hamidon memang buta arah hahaha...gps tu memang dah jadi peneman setia even kat negeri sendiri..Minggu ni memang tak dapat nak update banyak benda sebab busy and sbb masalah internet..

How's Manjung???? Macam biasa manjung memang panas sampai air nak mandi pun panas hahahaha tapi makanan superb..Nak tau sebab ape???sebab memang selera aku..Aku memang taste kampung (village girl la katakan) aku memang tak suka fast food and western..Tapi akan makan jugak kalau terpaksa..aku memang peminat nasi yang tegar hahaha...

Orang banyak tanya macam mana kurus??Entah la soalan tu susah nak jawab..alhamdulillah Allah bagi aku rezeki badan x senang naik tapi aku still jaga jugak..even makan nasi tapi kuantiti tu aku kurangkan ikut suka jela hahaha..kalau rasa badan berat sikit aku kurangkan..tapi nak kata aku tinggalkan nasi sehari memang tak boleh

Aku pulak memang minat vege sehari x makan vege rasa macam pelik..Kalau la ditakdirkan tercampak kat satu tempat yang takde nasi aku boleh hidup kalau ade sayur hahaha...(over kannn)

Kalau nak cakap pasal pengalaman kat hospital xde ape yang luar biasa..clerking patient everyday,bst and tbl..Untuk first week ni a bit lost sebab banyak tak ingat pasal git...So everyone yang nak ambik surgery posting tu silalah revise git korang..So aku tengah nak minatkan diri aku kat git..

p/s: Kalau kita tak minat satu benda tu tak semestinya kita tak boleh usaha untuk cuba minat..ni la yang aku belajar selama aku ambik medic...try our best to do better..brain is important but ur attitude,empathy and sincerity are super duper important


Comments

Popular posts from this blog

bawal or shawl?

end of holy month

Kuih Kuih